Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Siwulec | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Różański adresJastrzębie zarejestrowany11.06.2008 @15:53:11 ostatnio na stronie29.04.2013 @12:21:02

Profilowe by; Marcin Niemczyk http://wrzos01.digart.pl/


Amator Fotografii

Otwarty na wszelką krytykę,

Ale jedną prośbę mam, jeśli krytykujesz to konkretnie nie owijaj w bawełnę....




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.photoblog.pl/siwulec Gadu-Gadu16213040
digarty92 komentarze772 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon d40, + Prinzflex Auto Reflex 1 : 3,5 f=135mm(m42)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~patuu    24.03.2009 @22:37:14
muszę nadrobić, wiesz, piątek z aparatem ;]
_______
bez nudy ! FOTOGRAFIA ! ; )
~DigartDnia    15.03.2009 @00:46:37
powiedzmy minimalnie patrząc to Canon 50D(nie wychodze z canona:D) sigma 2.8 28-70 canon 2.8 70-200 wyposażenie studia studio gdzieś lecz nie wiadomo gdzie :D
ostatnio edytowane: 2009-03-15 01:30:12
_______
jestem poniżej krytyki...
~DigartDnia    14.03.2009 @23:58:48
a i wszystgkiego najlepszego widze urodzinki sie miało ^^ kiedy jakiś nowy słoik dokupujesz? ja już bym chciał mnieć moj sorzęt na który zbieram
_______
jestem poniżej krytyki...
~DigartDnia    14.03.2009 @23:57:38
nie no podpis ogólnie spoko ale to już nie potrzebne
_______
jestem poniżej krytyki...
~DigartDnia    12.03.2009 @13:20:29
trzeba jakiś plener zarządzić w mieście
_______
jestem poniżej krytyki...
~DigartDnia    12.03.2009 @13:16:05
he dokładnie to sesyja kaufland z brakiem doświetlenia modelki Ciemno przez to rewelacji nie ma niestety
_______
jestem poniżej krytyki...
~DigartDnia    10.03.2009 @23:40:52
Hare Krsna! Co to za podglądaniei jak CI sie podoba moje nowe oblicze?
_______
jestem poniżej krytyki...
~rudzik92    05.03.2009 @18:40:15
witam krzysia
_______
"Jeżeli któregoś dnia zarzucą Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna...
Odpowiedz, że Arkę Noego zbudowali amatorzy,a Titanica profesjonaliści..."
:!:
~cycuj    02.03.2009 @21:36:55
moich już chyba nie będzie... tak zwątpiłem we wszystko że po prostu motywacji i chęci nie mam
~MateuszCholys    01.03.2009 @11:49:12
cieszę się, że się podoba

pozdrawiać
~naostatniguzik    31.01.2009 @22:57:21
każdy ma inne gusta i ja to szanuje.
pozdrawiam.^^
_______
Wieczność to tunel kończący się dupą...
~naostatniguzik    29.01.2009 @11:56:36
a te plamki to jakies ozdoby zawieszone na firanie [w szkole] ;]...
_______
Wieczność to tunel kończący się dupą...
~naostatniguzik    29.01.2009 @11:55:48
...i chyba nie wiem o czym ty do mnie mówisz, bo pierwszy raz w ręku mialam wtedy lustrzanke, dopełniając nie moją^^ [Manueli] .
w kazdym razie no ..
pozdrawiam
_______
Wieczność to tunel kończący się dupą...
~kapitoshka    26.01.2009 @19:49:17
dzieki
~HelloMyNameIsJohnny    26.01.2009 @19:23:42
dzieki.
_______
~mkks    22.01.2009 @00:07:31
Dziekuje Pozdrawiam
~Wojtek271    21.01.2009 @23:46:38
Dziękuję
~pasiwo    20.01.2009 @16:37:55
dziekuje
_______
*Życie to moja pasja - nie boję się żyć*
~myteasgonecold    19.01.2009 @14:15:32
dzięki za komentarz. :p
~numendil    16.01.2009 @11:01:03
dzięki za miłe słowa, poprawiły mi humor
~cycuj    15.01.2009 @21:48:12
nie dziękuj
drobiazg taki.... ciesze sie że mogłem poprawić nastrój :P
przyjemność po mojej stronie
~numendil    15.01.2009 @20:04:29
dzieki wielkie
~Brylant181    13.01.2009 @10:25:48
hehe wiem wiem o tym kadrze. pozdrawiam
~innervision    12.01.2009 @13:51:32
dobra widze ze nie masz bo nie kapujesz xD btw. lastfm.pl xD
pozdrawiam.
_______
It's never too late to reinvent the mind that goes still and brings forth energy and life that can give you force.
~Anulaun    12.01.2009 @09:02:15
dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt